Politică de confidențialitate

Ultima actualizare: februarie 2021

I. Informații generale

Confidențialitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal reprezintă una dintre preocupările principale ale STABIL INTERCOM SRL, cu sediul în INTR. AV. TEODOR ILIESCU 17 Et. 1 Ap. 1, în calitate de operator de date.
Acest document are rolul de a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în contextul utilizării paginii de internet https://www.sanosanbaby.ro/
. („Site-ul”)

II. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate

II.1. Dacă sunteți vizitator al Site-ului, STABIL INTERCOM SRL va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi nume şi prenume, telefon, adresa de e-mail, date referitoare la modul în care utilizați Site-ul, de exemplu comportamentul/preferinţele/obişnuințele dumneavoastră în cadrul STABIL INTERCOM SRL, precum și orice alte categorii de date pe care le furnizați în mod direct prin Formularul De Contact, în contextul timiterii unui mesaj catre noi, prin intermediul Formularului de contact, de pe pagina Contact, în orice alt mod care rezultă din utilizarea Site-ului.

III. Scopurile și temeiurile de prelucrării

 

III.1. Dacă sunteți vizitator al Site-ului, STABIL INTERCOM SRL prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal astfel:

  • pentru activităţi de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanţă (e-mail, sms), de comunicări comerciale privind produsele şi serviciile oferite de STABIL INTERCOM SRL, prin intermediul Site-ului.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază consimțământul dumneavoastră, dacă alegeți să-l furnizați.

Vă puteți exprima consimțământul pentru prelucrarea datelor în acest scop prin completarea și bifarea căsuței corespunzătoare din formularul pentru abonarea la newsletter disponibil pe Site. Pentru dezabonarea de la primirea unor astfel de comunicări comerciale puteți folosi opţiunea de la finalul fiecărui e-mail/ sms conţinând comunicări comerciale.

Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării consimțământului pentru prelucrarea datelor dumneavoastră în acest scop nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.

  • pentru rezolvarea plângerilor, reclamaţiilor şi pentru a monitoriza traficul și a îmbunătăţii experiența dumneavoastră oferită pe Site.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază interesul legitim al STABIL INTERCOM SRL de a asigura funcționarea corectă a Site-ului, precum și pentru a îmbunătății permanent experiența vizitatorilor Site-ului, inclusiv prin soluționarea diferitelor comentarii, întrebări sau reclamații.

Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării datelor pentru acest scop nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.

Prelucrarea datelor în cadrul comenzilor (WooCommerce)

Atunci când efectuați o comandă prin intermediul magazinului nostru online, procesăm datele dumneavoastră personale pentru a putea onora și livra comanda.
Acest proces are loc prin intermediul platformei WooCommerce, un modul de comerț electronic pentru WordPress.

Date colectate

Pentru procesarea unei comenzi sunt necesare următoarele informații:

  • Nume și prenume

  • Adresă de livrare și/sau facturare

  • Adresă de e-mail

  • Număr de telefon

  • Detalii despre produse comandate, valoarea comenzii și modalitatea de plată

  • Cod fiscal / CIF (pentru persoane juridice)

  • IP-ul de la care a fost plasată comanda (pentru prevenirea fraudelor)

Scopul prelucrării

Datele sunt utilizate pentru:

  • procesarea și livrarea comenzilor;

  • emiterea facturilor fiscale și gestionarea plăților;

  • comunicarea legată de comandă (confirmare, actualizări, suport);

  • prevenirea fraudelor și respectarea obligațiilor legale de contabilitate și fiscalitate.

Prelucrarea datelor este necesară pentru:

  • executarea contractului de vânzare

  • îndeplinirea obligațiilor legale

  • interesul legitim de a proteja sistemele împotriva utilizării abuzive

Partajarea datelor

Pentru finalizarea comenzilor, datele pot fi transmise către:

  • furnizori de servicii de curierat (ex. Fan Courier, GLS, Cargus, DPD) pentru livrare;

  • contabilitate / autorități fiscale, conform obligațiilor legale;

  • servicii IT care asigură funcționarea și securitatea platformei (hosting, WooCommerce, WordPress, etc.).

Fiecare dintre acești parteneri procesează datele strict în scopurile stabilite și în baza unui acord de confidențialitate.

Durata stocării datelor

Datele referitoare la comenzi sunt păstrate:

  • pe durata necesară executării contractului;

  • anumite informații tehnice (loguri, IP, tranzacții) pot fi păstrate mai mult timp în scop de securitate și arhivare.

Drepturile persoanelor vizate

Aveți dreptul să solicitați accesul, rectificarea, ștergerea sau restricționarea prelucrării datelor, precum și portabilitatea acestora, în condițiile prevăzute de GDPR.

Protecția site-ului și securitatea datelor

Pentru a proteja acest site web împotriva accesului neautorizat, utilizării abuzive sau atacurilor informatice, folosim servicii de securitate oferite de Wordfence Security (dezvoltat de Defiant Inc.) și iThemes Security (dezvoltat de iThemes Media LLC).

Aceste servicii implementează un firewall de aplicație web (WAF) și alte mecanisme de securitate care pot analiza traficul către site pentru a detecta activități malițioase.
În acest scop, pot fi colectate și prelucrate următoarele date:

  • adresa IP a vizitatorului;

  • informații despre browser și sistemul de operare;

  • URL-urile accesate și timpul vizitei;

  • loguri tehnice privind evenimentele de securitate (de exemplu, tentative de autentificare eșuate).

Aceste date sunt utilizate exclusiv pentru protecția site-ului și prevenirea atacurilor (ex. forță brută, exploatări de vulnerabilități, spam).
În cazul detectării unor amenințări, adresele IP pot fi blocate temporar sau permanent automat de sistemul de firewall.

Prelucrarea datelor se bazează pe interesul legitim al operatorului de a asigura securitatea infrastructurii IT conform art. 6 alin. (1) lit. f din GDPR.
Datele nu sunt utilizate în alte scopuri și nu sunt partajate în afara necesităților tehnice impuse de furnizorii menționați.

Mai multe informații despre politicile acestor servicii pot fi consultate aici:

IV. Durata pentru care vă prelucrăm datele

Ca principiu, STABIL INTERCOM SRL va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal atât cât este necesar pentru realizarea scopurilor de prelucrare menționate mai sus.

Dacă vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea datelor în scop de marketing, STABIL INTERCOM SRL va înceta prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în acest scop, fără însă a afecta prelucrările desfășurate de STABIL INTERCOM SRL pe baza consimțământului exprimat de către dumneavoastră înainte de retragerea acestuia.

V. Dezvăluirea datelor cu caracter personal

Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, STABIL INTERCOM SRL poate dezvălui datele dumneavoastră către parteneri, către terțe persoane sau entități care sprijină STABIL INTERCOM SRL în desfășurarea activității prin intermediul Site-ului (de exemplu firme de curierat, furnizori de servicii IT), ori către autoritățile publice centrale/locale, în următoarele cazuri exemplificativ enumerate:

  • pentru administrarea Site-ului;
  • în situațiile în care această comunicare ar fi necesară pentru atribuirea de premii sau alte facilități persoanelor vizate, obținute ca urmare a participării lor la diverse campanii promoționale organizate de către STABIL INTERCOM SRL prin intermediul Site-ului;
  • pentru menținerea, personalizarea și îmbunătățirea Site-ului și a serviciilor derulate prin intermediul lui;
  • pentru efectuarea analizei datelor, testarea și cercetarea, monitorizarea tendințelor de utilizare și activitate, dezvoltarea caracteristicilor de siguranță și autentificarea utilizatorilor;
  • pentru transmiterea de comunicări comerciale de marketing, în condițiile și limitele prevăzute de lege;
  • atunci când dezvăluirea datelor cu caracter personal este prevăzută de lege etc.

VI. Transferul datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal furnizate către STABIL INTERCOM SRL pot fi transferate în afara României, dar doar către state din Uniunea Europeană.

VII. Drepturile de care beneficiați

În condițiile prevăzute de legislația în materia prelucrării datelor cu caracter personal, în calitate de persoane vizate, beneficiați de următoarele drepturi:

  • dreptul la informare, respectiv dreptul de a primi detalii privind activitățile de prelucrare efectuate de către STABIL INTERCOM SRL, conform celor descrise în prezentul document;
  • dreptul de acces la date, respectiv dreptul de a obține confirmarea din partea STABIL INTERCOM SRL cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare precum modalitatea în care sunt prelucrate datele, scopul în care se face prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc;
  • dreptul la rectificare, respectiv dreptul de a obține corectarea, fără întârzieri justificate, de către STABIL INTERCOM SRL a datelor cu caracter personal inexacte/ nejustificate, precum și completarea datelor incomplete; Rectificarea/ completarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
  • dreptul la ștergerea datelor, fără întârzieri nejustificate, („dreptul de a fi uitat”), în cazul in care se aplică unul dintre următoarele motive:
    • acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
    • în cazul în care este retras consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
    • în cazul în care persoana vizată se opune prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze;
    • în cazul în care datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
    • în cazul în care datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;
    • datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale conform dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidenta căruia se află operatorul.

Este posibil ca, în urma solicitării de ștergere a datelor, STABIL INTERCOM SRL să anonimizeze aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) și să continue în aceste condiții prelucrarea pentru scopuri statistice;

  • dreptul la restricționarea prelucrării în măsura în care :
    • persoana contestă exactitatea datelor, pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii datelor;
    • prelucrarea este ilegală, iar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor;
    • operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana vizată i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; sau
    • persoana vizată s-a opus prelucrării (altele decât cele de marketing direct), pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei vizate.
  • dreptul la portabilitatea datelor, respectiv (i) dreptul de a primi datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit, precum și (ii) dreptul ca aceste date să fie transmise de către STABIL INTERCOM SRL către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;
  • dreptul la opoziție – în ceea ce privește activitățile de prelucrare se poate exercita prin transmiterea unei solicitări conform celor indicate mai jos;
    • în orice moment, din motive legate de situația particulară în care se află persoana vizată, ca datele care o vizează să fie prelucrate în temeiul interesului legitim al STABIL INTERCOM SRL sau în temeiul interesului public, cu excepția cazurilor în care STABIL INTERCOM SRL poate demonstra că are motive legitime și imperioase care justifică prelucarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanelor vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept în instanță;
    • în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare, că datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct.
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, respectiv dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;
  • dreptul de a vă adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanțelor competente, în măsura în care considerați necesar.

Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate și pentru a vă exercita drepturile menționate mai sus, vă rugăm să vă adresați la adresa de email: comenzi@sanosanbaby.ro.
Această pagină de internet folosește fișiere de tip cookie. Pentru mai multe informații cu privire la modul în care se folosesc aceste fișiere, vă rugăm să accesați următorul link: 
Politica de Cookies.